DescrubifyHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Welcome to DSB!
YouTube

Here you will see our member's YT pages.  You'll see SSFIV:AE, SF3:OE & other games as well. Please rate, comment and subscribe.  :D

mincereth

SSFIV:AE

Crimson_Thirst

SSFIV:AE, SF3:OE

DGWeasel

SSFIV:AE

umataro42

SSFIV:AE

Smooth-XLR

SF3:OE

JB-FTW1

SF3:OE

November 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
CalendarCalendar
Stay tuned y'all...
Mon Apr 16, 2012 10:44 pm by mrmajikbus45
I return in 2 weeks. I'm better than ever. Rested. Recovered completely now from my medical issues... See you soon.

Comments: 3

Share | 
 

 Evo 2k10

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Fistvsface



PSN : Fistvsface
Posts : 112
Location : Calgary, AB

PostSubject: Evo 2k10   Wed Jun 09, 2010 9:32 pm

So my parents were planning on going to Vegas at around the same time as Evo and just decided to take my brother and I along. Very Happy

I'll be lucky to win one match, but I'm still incredibly excited about going and being able to experience that atmosphere.

Anybody else planning on attending?
Back to top Go down
View user profile
Mincereth
Admin
avatar

PSN : Mincereth
Posts : 1512
Location : New York

PostSubject: Re: Evo 2k10   Wed Jun 09, 2010 9:42 pm

that's so awesome! lucky! take me with you! lol our DSB gang in chicago are going so you'll be meeting up with all of them! lucky again!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mincereth
Fistvsface



PSN : Fistvsface
Posts : 112
Location : Calgary, AB

PostSubject: Re: Evo 2k10   Wed Jun 09, 2010 9:58 pm

LOL
alright, I'll make sure that after we leave Calgary, we'll stop by New York before Vegas. ;P

Oh really? Wait, who's in Chicago again? >.< I know Leon and Tracy are... aren't they?
Back to top Go down
View user profile
squishybee

avatar

PSN : GG4LYF
Posts : 181
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Wed Jun 09, 2010 10:03 pm

Lol I'm not so sure if we're all going. My mom tried to look for tickets online and they were $400 & up for 1 ticket!!! Aside from that $400 dollar ticket, they were all sold out! Sad
Back to top Go down
View user profile
PABBS78046

avatar

PSN : PABBS78046
Posts : 184
Location : Laredo

PostSubject: Re: Evo 2k10   Thu Jun 10, 2010 2:09 am

My Laredo crew is all in for going but I'm still debating as to wether go to Evo or not, although I really want to visit Vegas again.

Squish **** the plane tickets. Go on a road trip. It took me like 24 hours to travel from texas all the way to Vegas lol.
Back to top Go down
View user profile
Figgy

avatar

PSN : Figgy346
Posts : 192
Location : Marshalltown, Iowa

PostSubject: Re: Evo 2k10   Thu Jun 10, 2010 11:14 am

If I had the vacation to take to make it I totally would, but I don't this year. Oh well, hopefully next year I'll have a week that I can take off to make it down there. Either that or Chicago if/when we get around to doing that big meet up in Chicago.
Back to top Go down
View user profile
squishybee

avatar

PSN : GG4LYF
Posts : 181
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Thu Jun 10, 2010 9:53 pm

Haha we had talks of doing road trips but I don't think we'd have enough time since Leon comes back to Chicago on July 5th, and getting to Las Vegas from Chicago would probably take like a week & up. I reallyyy want to go meet DAIGO! OMG
Back to top Go down
View user profile
Mincereth
Admin
avatar

PSN : Mincereth
Posts : 1512
Location : New York

PostSubject: Re: Evo 2k10   Thu Jun 10, 2010 11:45 pm

ugh a Daigo fan lmao

_________________

Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mincereth
Smooth
Admin
avatar

PSN : Smooth-XLR
Posts : 715
Location : Florida

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 12:27 am

Nothin wrong in being a fan of Daigo Laughing I kinda hope he wins again.

_________________
Back to top Go down
View user profile
PABBS78046

avatar

PSN : PABBS78046
Posts : 184
Location : Laredo

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 1:09 am

Wooooooo let's go Daigo.. where is chicago anyways? I thought it would take less to go from chicago to vegas than texas to vegas.
Back to top Go down
View user profile
squishybee

avatar

PSN : GG4LYF
Posts : 181
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 3:53 am

chicago is in illinois lol. which is kind of in the middle of america but closer to the east coast. yeah im a daigo fan Embarassed if i didnt know leon, he would probably be my first celebrity crush. he's too smart and cool!!!
Back to top Go down
View user profile
PABBS78046

avatar

PSN : PABBS78046
Posts : 184
Location : Laredo

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 6:21 am

What Chicago is in illinois? Does that mean Chicago is a city and not a state. OMG you learn something new everyday.
Back to top Go down
View user profile
Smooth
Admin
avatar

PSN : Smooth-XLR
Posts : 715
Location : Florida

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 10:04 am

Aw Squishy got a crush on Daigo Smile Too bad he's married huh lol. Leon better be watch out! He's got competition now Laughing

_________________
Back to top Go down
View user profile
raij1n

avatar

PSN : feiinweltall
Posts : 522
Location : San Antonio

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 12:44 pm

I want Wong to take it for the upset. Either that... or someone no one knows.
Back to top Go down
View user profile
squishybee

avatar

PSN : GG4LYF
Posts : 181
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 3:57 pm

daigo will win Mad haha yeah pabbs chicago is indeed a city. a pretty big city too. lolol
Back to top Go down
View user profile
Mincereth
Admin
avatar

PSN : Mincereth
Posts : 1512
Location : New York

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 5:31 pm

Pabbs! lolz
I hope an underdog wins, for once someone who isn't extremely "famous"

_________________

Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mincereth
raij1n

avatar

PSN : feiinweltall
Posts : 522
Location : San Antonio

PostSubject: Re: Evo 2k10   Fri Jun 11, 2010 7:33 pm

Yeah. Like that dude Mince
Back to top Go down
View user profile
Mincereth
Admin
avatar

PSN : Mincereth
Posts : 1512
Location : New York

PostSubject: Re: Evo 2k10   Sat Jun 12, 2010 9:19 am

Mince? wtf kinda stupid name is that? hope that guy never attempts to play against high leveled players cause he'll just make a fool of himself tongue

_________________

Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mincereth
Smooth
Admin
avatar

PSN : Smooth-XLR
Posts : 715
Location : Florida

PostSubject: Re: Evo 2k10   Sat Jun 12, 2010 10:35 am

Daigo or someone unknown is fine with me. Idk bout Wong tho... Suspect

_________________
Back to top Go down
View user profile
Fistvsface



PSN : Fistvsface
Posts : 112
Location : Calgary, AB

PostSubject: Re: Evo 2k10   Sat Jun 12, 2010 9:09 pm

Haha I thought Chicago was a state as well... lolcanadian.

I think it'd be cool if Mike Ross one. Him and that beautiful smile.
xD

I can't wait to finally see Bang The Machine though...
Back to top Go down
View user profile
squishybee

avatar

PSN : GG4LYF
Posts : 181
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Mon Jun 14, 2010 12:58 am

how could people not know about chicago D: its almost as famous as new york Sad
haha but yea i support daigo all the way!! woo! cheers
Back to top Go down
View user profile
Smooth
Admin
avatar

PSN : Smooth-XLR
Posts : 715
Location : Florida

PostSubject: Re: Evo 2k10   Mon Jun 14, 2010 2:08 am

Lol I was thinking the same thing. I wanna go to the windy city 1 day. I saw a food show showing all the top pizzerias in Chicago. After seeing that it made me wanna go there more than anything Laughing

_________________
Back to top Go down
View user profile
Mincereth
Admin
avatar

PSN : Mincereth
Posts : 1512
Location : New York

PostSubject: Re: Evo 2k10   Mon Jun 14, 2010 5:54 am

nothing will ever be as famous as the great New York!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mincereth
Figgy

avatar

PSN : Figgy346
Posts : 192
Location : Marshalltown, Iowa

PostSubject: Re: Evo 2k10   Mon Jun 14, 2010 10:45 am

...I'm from Iowa!

*looks around*

*walks away*

Anyways, I'd like to see someone lesser known go all the way at Evo as well.
Back to top Go down
View user profile
chronicrebellion

avatar

PSN : chronicrebellion
Posts : 14
Location : Chicago

PostSubject: Re: Evo 2k10   Thu Jul 08, 2010 12:38 pm

i hope dagger_g wins... i was so star struck last time at evo that i didn't even introduce myself. so sad. gotta love the hawaiian guile!

too bad i can't make it this year... friend's wedding is this weekend.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Evo 2k10   

Back to top Go down
 
Evo 2k10
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Gaming :: Super Street Fighter IV-
Jump to: